Companii

Primii clienți FLUX au fost companiile interesate de bunăstarea reală a angajaților lor.

A fost viziunea noastră, și experiența ne-a confirmat-o din plin, că aceste activități pot aduce oamenii laolaltă, dându-le răgaz și context pentru a se descoperi, pentru a se deschide unii față de ceilalți și a se apropia. Ceea ce are un impact puternic, pe termen lung, asupra modurilor de relaționare și colaborare în echipă.

“Flux has become part of our design agency’s soul. It’s one of those secrets that help us excel in the industry.

Each event is carefully crafted to expand our worldview and cultural capacity but we also experience an aesthetic uplift and social connectedness. Overall we feel closer to each other, more open and more creative. Mihai has managed to build subtle bridges between the city’s tiny islands of cultural life and with his kind guidance we have explored fascinating worlds. Furthermore, Mihai’s work of curating imaginative programmes helps enrich local culture. The project has become rooted in us and it changes the way we experience the space we inhabit.

Mihai Varga, Creative Navy

Pașii unei colaborări:

– ca prim pas, vrem să înțelegem cât mai bine profilul și nevoile companiei
– apoi venim cu o propunere de colaborare: tipuri de activități, frecvență, mod de desfășurare, activități recomandate etc.
– o ajustăm împreună cu compania și decidem calendarul
– lucrăm cu partenerii noștri la pregătirea și personalizarea experiențelor alese
– identificăm spații potrivite pentru desfășurarea evenimentelor (în companie sau în afara acesteia)
– suntem prezenți la fiecare activitate, pentru a conecta oamenii și a ne asigura de buna desfășurare
– ne adaptăm permanent oferta pe baza feedback-ului primit de la participanți.

Ne dorim relații de încredere pe termen lung, în care să putem construi împreună.

“Vă felicit pentru sensibilitatea și eleganța cu care îndrumați oamenii ce vor să învețe, să descopere, să testeze!”

Gabriela Hum, ATU Consulting / HUMANCO

Beneficii

Companie

– devine mai atractivă, oferind plus valoare angajaților
– își fidelizează angajații, investind în dezvoltarea lor continuă, pe paliere nelegate direct de munca lor
– creșterea gradului lor de mulțumire, împlinire și relaxare le îmbunătățește productivitatea
– expunerea la explorare, creativitate, joacă are un impact pozitiv asupra muncii
– crește coagularea comunității, în jurul unor valori și pasiuni comune

Angajați

– testează diverse activități culturale, cu posibilitatea descoperirii unor noi pasiuni sau oportunități de dezvoltare personală
– descoperă noi punți de legătură cu colegii și compania
– își echilibrează balanța muncă – viață personală
– se implică activ în conturarea unei dimensiuni a companiei lor
– conotează spațiul lor de muncă cu trăiri și emoții pozitive

„Pentru noi partea de wellbeing reprezintă un pachet complex, considerând că nu putem ajunge la toți colegii printr-un singur tip de activitate

– pentru fiecare dintre noi wellbeing-ul vine din ceva diferit (muzică, gătit, meditație, psihologie, arhitectură etc). De aceea colaborarea cu FLUX este atât de valoroasă. Cu ajutorul lor, am reușit să atingem câte un pic din fiecare arie, având acces la reprezentanți importanți din diferite domenii. Fiecare interacțiune a reușit să deschidă o cărare nouă în mințile noastre, a reușit să răspundă întrebărilor pe care le avem și să ne facă mai curioși în a ne cunoaște mai bine pe noi, pasiunile noastre, mediul înconjurător și pe ceilalți.”

Carmina Stejar, Betfair

 Clienți

logos 2 lines.jpg

Mihai reușește să organizeze ateliere unde experiențele trăite sunt fascinante și de fiecare dată rămâi cu gândul la ele pentru o lungă perioadă de timp.

E minunat să poți participa la asemenea ateliere și să descoperi lucruri noi, pe care să le folosești și în viața de zi cu zi.

Radu Zinca